  • 21. Data: 2004-04-09 09:40:44
    Temat: Re: druki VAT RUE
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tak jak ja już nie pamiętam, czy "zrezygnowałem z VAT"

    miało być: "zrezygnowałem ze zwolnienia z VAT"

    Pzdr,
    BaLab

  • 22. Data: 2004-04-09 10:05:43
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/8/2004 8:31 AM, D.A. wrote:

    > II Mazowiecki US przyjmuje VAT-R+VAT-RUE

    > Tak samo powiedzialy Panie w Urzedzie.
    > Jako ciekawostka: w VAT-R, w poz. 37 pani kazala wpisac miesiac za ktory
    > bedzie skladana pierwsza deklaracja (05/2004) pomimo, ze firma ciagle sklada
    > VAT-7 co miesiac.

    Ha!, więc zgadłem, co trzeba było wpisać!

    Jedynie idiota może pytać o datę złożenia pierwszej deklkaracji firmę,
    która działa, podobnie, jak tą , która będzie dopiero działać -
    albowiem, ta pierwsza złoży w najbliższym terminie, zgodnym z prawem, ta
    druga tak na dobrą sprawę może tego nie wiedzieć - lub równiez zrobi to
    za okres najbliższy - po co pytac o oczywistość?

    Pzd: Catbert