  • 1. Data: 2004-10-06 18:53:12
    Temat: duzy problem z niewprowadzeniem kasy fiskalnej
    Od: "zbyszek" <n...@N...pl>

    witam szanownych forumowiczow mam prosbe o wskazowki , rady jak wybranac z
    trudnej sytuacji a oto problem znajomi prowadza firme mala jedno osobowa
    dzialalnosc polega na kupoiwaniu drzewa ciecu go i dostarczaniu do klientow
    indywidualnych i firm , sa vatowcami i na ryczalcie , w 2001 przekroczyli
    obrot ktory obligowal ich do zalozenia kasy fiskalnej , niestety przeoczyli
    to , mysle ze raczej z niewiedzy w zeszlym tygodniu dostali dostali pismo z
    US ze dopatrzyl sie przekroczenia obrotu w 2003 o poprzednich latach jeszcze
    nic nie pisali i teraz problem co robic dalej jak wybrnac z sytuacji , jaki
    sa mozliwosci ? w skarbowym cos wspomnieli ze sa rodzaje dzialnosci w ktorej
    kasa nie obowiazauje i sa one w zalaczniku do ustawy , przegladnalem im juz
    ten zalacznik , ale nie widze tam dzialalnoisci pod ktore mozna by ich
    podciagnac , prosze o wszelkie rady i z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-10-06 22:25:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004, zbyszek wrote:
    [...]
    >+ dzialalnosc polega na kupoiwaniu drzewa ciecu go i dostarczaniu do klientow
    >+ indywidualnych i firm
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Mają ewidencję ile dla "osobistych" a ile dla firm ?
    Pod kasę "podlegają" tylko nabycia "osobiste"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-10-07 06:34:37
    Od: "zbyszek" <n...@N...pl>

    > Mają ewidencję ile dla "osobistych" a ile dla firm ?
    > Pod kasę "podlegają" tylko nabycia "osobiste"...
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS)

    niestety , wiekszosc to odbiorcy indywidualni
    czy sa jakies szanse na umozenie odsetek , etc ??

    zbyszek