  • 1. Data: 2004-10-07 05:42:19
    Temat: napis PODATKI
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    robie program ktory drukuje kolorowy przelew US i ZUS (druk polecenia
    przeleu lub wplaty gotowkowej),
    mam pytanie czy w tle konieczne jest umieszczenie napisow US i ZUS.

  • 2. Data: 2004-10-07 09:33:14
    Temat: Re: napis PODATKI
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Tommy pisze:

    > Witam
    >
    > robie program ktory drukuje kolorowy przelew US i ZUS (druk polecenia
    > przeleu lub wplaty gotowkowej),
    > mam pytanie czy w tle konieczne jest umieszczenie napisow US i ZUS.
    u mnie superporogram "platnik " nie drukuje takich napisow...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-10-07 09:42:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > u mnie superporogram "platnik " nie drukuje takich napisow...

    W rozporządzenu nie ma słowa o takim wymogu. Parametry techniczne
    formularza przelewu podatkowego są zdaje się takie same jak każdego
    innego przelewu - okresla je norma PN-F-01101, ma ktos do niej dostęp?
    W samym rozporządzeniu jest tylko opis wymaganych pól i sposób ich
    wypełniania.
    Wychodzi że takie napisy w tle nie są wymagane ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-10-07 17:12:41
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > W rozporządzenu nie ma słowa o takim wymogu. Parametry techniczne
    > formularza przelewu podatkowego są zdaje się takie same jak każdego
    > innego przelewu - okresla je norma PN-F-01101, ma ktos do niej dostęp?

    Dokładniej jest to już norma PN-F-01101:2004, bo w lutym była nowela.
    Ale zajmuje się ona wyłącznie 'ogólnym' formularzem WP.
    Nie ma w niej ani słowa o takich wyjątkach jak przelew US/ZUS.
    Jest tylko zdanie w punkcie 5.2 Blok informacyjny "Odbiorca"
    o treści:
    "Znak firmowy (logo) i nazwa wydawcy formularza mogą być
    umieszczone w dowolnym miejscu formularza WP jako poddruk
    w kolorach filtrowanych przez skaner"
    Ale czy słowa ZUS/PODATKI można uznać za logo wydawcy,
    czy za _wydawcę_ uznaje się drukarnię produkującą formularze
    nie podejmuję się wróżyć.

    > W samym rozporządzeniu jest tylko opis wymaganych pól i sposób ich
    > wypełniania.
    > Wychodzi że takie napisy w tle nie są wymagane ;-)
    Wygląda, że tak wychodzi ;-)

    > Maddy

    nocnyMarek

    ps. do Tommy,
    nie zapomnij o identyfikatorze formularza (00/07 dla ZUS/US)

  • 5. Data: 2004-10-07 22:14:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Oct 2004, nocnyMarek wrote:

    >+ Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):
    [...]
    >+ > W samym rozporządzeniu jest tylko opis wymaganych pól i sposób ich
    >+ > wypełniania.
    >+ > Wychodzi że takie napisy w tle nie są wymagane ;-)
    >+ Wygląda, że tak wychodzi ;-)

    A ja się narażę: do rozporządzenia jest ZAŁĄCZNIK: "wzór
    formularza"... znaczy: nie jest prawdą jakoby w rozporządzeniu
    był TYLKO opis wymaganych pól !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-10-08 14:04:37
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    > [...]
    >
    > A ja się narażę: do rozporządzenia jest ZAŁĄCZNIK: "wzór
    > formularza"... znaczy: nie jest prawdą jakoby w rozporządzeniu
    > był TYLKO opis wymaganych pól !

    Popatrz, a ja uwierzyłem Maddy na słowo
    i to był błąd ;-)))