  • Data: 2004-07-23 15:53:00
    Temat: dzialalnosc gosp
    Od: "Robert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich grupowiczow!

    w zwiazku z tym ze zmienilem charakter pracy przechodze na wlasna
    dzialalnosc gospodarcza
    wygladac to bedzie w ten sposob ze bede samodzielnie prowadzil filie pewnej
    firmy, od ktorej to bede otrzymywal stale wynagrodzenie (firma ta bedzie
    placila za mnie skladki i podatek) a to co uda mi sie zarobic z prowizji
    bedzie moim dochodem od ktorego bede musial zaplacic skarbowce, na dodatek
    bede musial odprowadzac do zus-u na ubezpieczenie zdrowotne.
    nie bede sie bawil w koszty, tj. firma bedzie mi zwracala vat od paliwa, od
    rozmow telef. etc. wobec powyzszego jaka forme opodatkowania wybrac?
    ryczalt a moze karta? zastanawiam sie nad tym co wpisac w ewidencji jako
    przedmiot dzialalnosci zgodnie z pkd(bede sprzedawal stolarke okienna)
    co wogole sadzicie o takiej formie wspolpracy?

    pozdr Robert