  • 1. Data: 2003-06-28 07:24:03
    Temat: działalnośc gospodarcza
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    Mam jeszcze jedno pytamie

    Pracuje na etacie, mam umowe. Jakie będęmusiałponieść koszty rejestrująć
    działalność gospodarczą na siebie, i jaka by była to oszczędność jeśli tą
    działalność zarejestrowałbym na swoją niepracująćą żone ??

    Dzieki za odpowiedź

    Artur

  • 2. Data: 2003-06-29 07:05:35
    Temat: Re: działalnośc gospodarcza
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pracuje na etacie, mam umowe. Jakie będęmusiałponieść koszty rejestrująć
    > działalność gospodarczą na siebie, i jaka by była to oszczędność jeśli tą
    > działalność zarejestrowałbym na swoją niepracująćą żone ??

    koszta takie same, w obu przypadkach
    (w 200-300 zł się wyrobisz)

    za to jezeli zarejestrujesz na zone, bedziesz
    miesiecznie bulil wieksze skladki ZUS.