  • 11. Data: 2011-12-23 12:42:01
    Temat: Re: ePUAP a Urzędy Skarbowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Dec 2011, Maciek wrote:

    > A teraz wszystkich zaskoczę: okazuje się, że wniosek można bez problemu
    > złożyć przez ePUAP. Taką odpowiedź otrzymałem, gdy wysłałem do US
    > pytanie e-mailem :-D Innymi słowy: jeśli chcesz uzyskać informację na
    > temat nowych technologii stosowanych przez urząd, nie zadawaj tego
    > pytania archaicznymi metodami (czytaj: telefonicznie, czy już nie daj
    > Boże ustnie) :-)

    To zadaj im jeszcze pytanie, dlaczego ich informacja o tym nie wie ;)
    (emailem :D)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-12-23 16:19:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > To zadaj im jeszcze pytanie, dlaczego ich informacja o tym nie wie ;)
    > (emailem :D)
    Raczej najpierw złożę wniosek, a potem zacznę zadawać takie pytania.
    Żeby się nie okazało, że po konsultacjach z informacją odmówią przyjęcia :-D

    Maciek

  • 13. Data: 2011-12-24 00:37:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-12-23 12:30, Maciek wrote:
    > A teraz wszystkich zaskoczę: okazuje się, że wniosek można bez problemu
    > złożyć przez ePUAP. Taką odpowiedź otrzymałem, gdy wysłałem do US
    > pytanie e-mailem [...]

    "Cuda, cuda ogłaszają" - że tak nawiążę do jednej z kolęd ;-)

    Piotrek

  • 14. Data: 2011-12-24 00:44:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-12-23 12:30, Maciek wrote:
    > A teraz wszystkich zaskoczę: okazuje się, że wniosek można bez problemu
    > złożyć przez ePUAP. [...]

    Czy mógłbyś zdać relację, czy US wystawiają UPO.

    Pewnie nie, ale gdyby jednak wystawiali to w zasadzie przez ePUAP można
    byłoby pchać do US dowolne kwity.

    Piotrek

  • 15. Data: 2011-12-28 19:25:39
    Od: "ja" <a...@a...com>

    Witam

    Co to jest ePUAP to chyba nie muszę tłumaczyć. Co to jednak konkretnie
    robi, to chyba musicie mi wytłumaczyć. [..]).

    -- Tak skrótowo:
    Koszt realizacji ePUAP wyniósł około 32 mln zł.
    Ważne: Już mamy 26225 profili zaufanych (co daje . 1200 / SZT, kwalifikowany
    jest tańszy troszeczkę)
    Ale do Premiera nie napiszesz :(
    Do starosty nie napiszesz (mojego na pewno)
    Do wojewody (kilku się wyłamało), ale ogólnie to nie
    Do W-ce Premiera (oj lubimy nowe technologie) jakoś nie widzę
    Ale do skarbówki napiszesz, profil zaufany też tam załatwisz.
    Tylko spróbuj tam coś znaleźć.

    CEzarys

  • 16. Data: 2011-12-29 16:10:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-12-28 20:25, ja pisze:
> [...]
    > jest tańszy troszeczkę)
    > Ale do skarbówki napiszesz, profil zaufany też tam załatwisz.
    Muszę przyznać, że interfejs tego dziadostwa jest wyjątkowo toporny i
    tworzony chyba z myślą o urzędnikach, a nie obywatelach. No ale czego
    wymagać przy takim budżecie :->

    Maciek