  • 1. Data: 2011-12-21 08:55:30
    Temat: likwidacja dg- terminy
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Chcę zlikwidować z dniem 31 grudnia.

    Wiem, że trzeba wyałać na 7 dni przed remanentem indo fo naczelnika US. Z
    kalendarza wynika, że termin jest na 24. Czy można wysłać 27, bo jest
    sobota-niedziela-święto ? Czy likwidując DG 31, mogę remanent zrobic np 3
    stycznia i powiadmiienne wysłać w odpowiednim (7 dni przed) termninie ?

  • 2. Data: 2011-12-21 10:05:57
    Temat: Re: likwidacja dg- terminy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 09:55, Marek pisze:
    > Wiem, że trzeba wyałać na 7 dni przed remanentem indo

    Info o czym?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-12-21 11:00:23
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Info o czym?

    Czytałem, że o remanencie.

  • 4. Data: 2011-12-21 11:07:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 12:00, Marek pisze:

    > Czytałem, że o remanencie.

    A czy z faktu, że 31 grudnia i tak zawsze się robi remanent, i nie
    trzeba o tym informować US, nie można wyciągnąć wniosku, że o takim
    remanencie w tej dacie nie informuje się nawet w przypadku likwidacji DG?

    "O zamiarze sporządzenia spisu z natury w innym terminie niż na dzień 1
    stycznia, 31 grudnia oraz na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej
    podatnicy są obowiązani zawiadomić w formie pisemnej właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego w terminie co najmniej siedmiu dni przed
    datą sporządzenia tego spisu."

    http://mojafirma.infor.pl/poradniki/643,3337,6,Zamkn
    iecie-pkpir.html

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-12-21 11:13:32
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > http://mojafirma.infor.pl/poradniki/643,3337,6,Zamkn
    iecie-pkpir.html

    Kamień z serca :)
    A o inwentaryzacji majątku do celów VAT sie informuje ? Są jakieś terminy ?