  • 1. Data: 2011-12-20 15:19:40
    Temat: koszt księgowany w grudniu czy w styczniu ??
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Witam
    Fakty są następujące
    1. samochód osobowy jako środek trwały
    2. Stara obowiązująca polisa ubezpieczeniowa ważna do 17 stycznia 2012
    3. Nowa polisa zawarta 19 grudnia 2011 a obowiązująca od 18 stycznia 2012
    4. Opłata za nową polisę dokonana kartą kredytową w dniu 20 grudnia 2011
    5. Spłata karty nastąpi automatycznie z konta firmowego 15 stycznia 2012
    6. Wartość polisy - koszt prowadzenia działalności

    Kiedy, w takim wypadku jak opisany powyżej, mam ten koszt zaksięgować -
    w 2011 czy w 2012 roku ??

    pozdr. Rafał

  • 2. Data: 2011-12-20 16:44:18
    Temat: Re: koszt księgowany w grudniu czy w styczniu ??
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 20-12-2011 16:19, Rafał pisze:
> [...]
    > 6. Wartość polisy - koszt prowadzenia działalności
    >
    > Kiedy, w takim wypadku jak opisany powyżej, mam ten koszt zaksięgować -

    Chyba nie podales najwazniejszego - pkpir (jaka?) czy ksiegi?
    Czy data wystawienia polisy jest 19.12.2011?

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-12-20 18:12:31
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    > Chyba nie podales najwazniejszego - pkpir (jaka?) czy ksiegi?
    > Czy data wystawienia polisy jest 19.12.2011?

    j.w. , umowa zawarta telefonicznie
    Jednoosobowa działalność gospodarcza - zasady ogólne , KPiR

  • 4. Data: 2011-12-20 20:18:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 19:12:31 +0100, Rafał napisał(a):

    > j.w. , umowa zawarta telefonicznie
    > Jednoosobowa działalność gospodarcza - zasady ogólne , KPiR

    to do kompletu pytań: data wystawienia faktury/rachunku?

  • 5. Data: 2011-12-20 20:28:55
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    jureq w <news:jcqqij$ahe$1@inews.gazeta.pl>:

    > to do kompletu pytań: data wystawienia faktury/rachunku?

    Masz samochód, ubezpieczałeś go kiedyś?

    O jaki rachunek/fakturę pytasz?

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2011-12-21 16:43:33
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 20-12-2011 19:12, Rafał pisze:

    > j.w. , umowa zawarta telefonicznie
    > Jednoosobowa działalność gospodarcza - zasady ogólne , KPiR

    Zakladajac, ze data wystawienia polisy jest grudniowa oraz prowadzisz
    ksiege metoda kasowa, bedzie to w calosci koszt grudnia 2011.

    --
    Adam