  • 1. Data: 2003-05-20 07:15:50
    Temat: faktura VAT
    Od: Peptulis Amargolis <<w...@i...pl>>

    Czesc,

    mam pytanie: swiadcze uslugi pewnej firmie i umowa jest taka, ze
    rozliczenie jest 1 raz w miesiacu (na koniec), natomiast prace
    wykonuje w ciagu calego miesiac. Zostala spisana odp. umowa regulujaca
    ten fakt. MOje pytanie:
    dwie pozycje na fakturze, data sprzedazy i data wystawienia. Jezeli
    wystawiam fakture 30.04, to czy data sprzedazy ma byc taka sama, czy
    moze wystarczy sam miesiac i rok

    czyli:
    data/miesiac sprzedazy: 04.2003
    data wystawienia: 30.04.2003

    Pepto
    ---------------------------
    pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2003-05-20 13:26:06
    Temat: Odp: faktura VAT
    Od: "dziubeleq" <dziubeleq@wont_ze_spamem_op.pl>

    Użytkownik Peptulis Amargolis > <<w...@i...pl> w wiadomooci
    do grup dyskusyjnych napisał:i...@4...com..
    .
> [...]
    > rozliczenie jest 1 raz w miesiacu (na koniec), natomiast prace
    > wykonuje w ciagu calego miesiac. Zostala spisana odp. umowa regulujaca

    i jest dobrze. mozna tez wystawic 1.05.2003 za usluge z 04.2003r .

    pozdro

    dziubeleq

  • 3. Data: 2003-05-20 15:40:04
    Temat: Re: Odp: faktura VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, dziubeleq wrote:

> [...]
    >+ > data/miesiac sprzedazy: 04.2003
    >+ > data wystawienia: 30.04.2003
    >+ i jest dobrze. mozna tez wystawic 1.05.2003 za usluge z 04.2003r .

    ...ale i tak zaliczyć w przychody 04.2003, jak rozumiem :)

    pozdrowienia, Gotfryd