  • 1. Data: 2003-05-20 06:54:10
    Temat: zamkniecie DG
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    Witam
    W piatek zamknalem DG, wyrejestrowalem w Gminie, w US i w ZUS.
    A teraz sie zastanawiam jak jest z terminami rozliczen. Data zamkniecia
    16.05.
    Do kiedy musze zlozyc PIT5, VAT7, oraz zaplacic ZUS za Maj.
    Czy dalej obowiazuje terminy 20, 25, 10 nastepnego miesiaca ?

    Rafal

  • 2. Data: 2003-05-20 15:38:05
    Temat: Re: zamkniecie DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, it was written:
    [...]
    >+ Czy dalej obowiazuje terminy 20, 25, 10 nastepnego miesiaca ?

    IM*H*O - jak najbardziej :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-05-20 15:54:07
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "brutus" napisał w wiadomości:
    [...]
    > Do kiedy musze zlozyc PIT5, VAT7, oraz zaplacic ZUS za Maj.
    > Czy dalej obowiazuje terminy 20, 25, 10 nastepnego miesiaca ?

    Tak.
    Haracz ZUS a dokładniej ubezpiecznie zdrowotne trzeba zapłacić za cały maj -
    jakby nie patrzeć to haracz.

    Pozdrawiam
    Serwiz

  • 4. Data: 2003-05-20 16:13:08
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.
    > Haracz ZUS a dokładniej ubezpiecznie zdrowotne trzeba zapłacić za cały maj -
    > jakby nie patrzeć to haracz.

    Zdrowotne owszem - calosc :((( Moze dlatego, ze ubezpieczenie obowiazuje
    chyba do konca nastepnego miesiaca.

    Ale juz podstawe do skladki 51 i 53 pomniejszy sie do 16/31 podstawy.

    GreG

  • 5. Data: 2003-05-21 07:17:28
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    Dzieki za pomoc, mam jeszcze jedno pytanie:
    Czy trzeba cos wpisywac do KPiR lub do ksiazek VAT w zwiazku z zamykaniem
    DG, lub tez uzupelnic jakies inne dokumenty ?

    Rafal