  • Data: 2012-06-12 00:46:15
    Temat: faktura na DG czy na osobę
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    1os,DG,KPiR+VAT+UE,
    Czy faktury vat wystawione imiennie na mnie bez podawania nazwy mojej
    działalności, mogę wrzucić w koszty DG?
    Sytuacja jest taka że na potrzeby DG mam internet z tv kablowej w której oferta
    dla osób jest dużo korzystniejsza niż dla firm a DG do tych drugich już
    zaliczają. Pytałem w tej tv kablowej i powiedzieli mi że oczywiście mogą mi
    wystawiać faktury vat na mnie - im to bez różnicy.
    Tylko czy ja mogę taką fakturę wciąż traktować jako koszt DG?

    Pozdrawiam
    Piotrek