  • 1. Data: 2002-12-30 10:25:35
    Temat: faktura na komputer bez sww a podatek od osób fizycznych
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    posiadam fakture na komputer, monitor i drukarke jednak nie ma
    numeru sww na fakturze,
    czy wobec tego jesli odlicze ten wydatek w rocznym rozliczeniu od osób
    fizycznych
    to nie bede mial z tego powodu ( braku Sww ) tlumaczyc w US ?

    i jeszcze jedno czy na takich fakturach dla osób fizycznych nie trzeba
    podawac NIP ( jedni wpisuja inni twierdza ze nie trzeba)

    pozdrawiam

    ps jak myslicie czy GONG do drzwi mozna odliczyc na podstawie ulgi
    remontowej

  • 2. Data: 2002-12-30 10:43:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PapaJoe napisał:
> [...]
    > fizycznych
    > to nie bede mial z tego powodu ( braku Sww ) tlumaczyc w US ?
    Nie. Stawka podstawowa VAT - 22% nie wymaga podawania SWW/KWiU

    > i jeszcze jedno czy na takich fakturach dla osób fizycznych nie trzeba
    > podawac NIP ( jedni wpisuja inni twierdza ze nie trzeba)
    Nie trzeba. Nie jest równiez wymagany podpis nabywcy na fakturze.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-12-30 12:24:19
    Od: lity <m...@w...pl>

    On Mon, 30 Dec 2002 11:43:53 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Nie trzeba. Nie jest równiez wymagany podpis nabywcy na fakturze.

    Tutaj mnie zaciekawiłaś :)))

    Czy prowadząc sprzedaż wysyłkową mogę wystawić osobie fizycznej
    Fakturę Vat, którą następnie (oryginał) wyślę mu razem z paczką, a
    kopię bez jego podpisu wrzucę sobie do segregatora ???

    --
    GG: 3705
    Paweł