  • 1. Data: 2009-04-15 14:11:36
    Temat: faktura na zegarek
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Kupiłem sobie zegarak na rękę i wziełem na to fakture VAT czy mogę ją dać
    sobie w koszta jeśli prowadzę DG na KPiR (sprzedaż oprogramowania i
    komputerów).

  • 2. Data: 2009-04-15 15:02:18
    Temat: Re: faktura na zegarek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bbl wrote:
    > Witam,
    >
    > Kupi?em sobie zegarak na reke i wzie?em na to fakture VAT czy moge j? daae
    > sobie w koszta je?li prowadze DG na KPiR (sprzeda? oprogramowania i
    > komputerów).

    i zegarek jest ci potrzebny do...

  • 3. Data: 2009-04-15 15:19:46
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > i zegarek jest ci potrzebny do...

    synchronizacji czasu z zegarem komputera :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2009-04-15 17:59:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 15 kwiecień 2009 17:02
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gs4su2$ke3$3@inews.gazeta.pl>):

    > i zegarek jest ci potrzebny do...

    zapewne do kontroli czasu. W biznesie planowanie czasu jest dość ważne.
    Choćby temu, żeby zarządzać kontaktami z kontrahentami.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-04-15 18:18:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:gs56cc$ucs$2@news.interia.pl>:

> [...]

    > zapewne do kontroli czasu. W biznesie planowanie czasu jest dość ważne.
    > Choćby temu, żeby zarządzać kontaktami z kontrahentami.

    Zegarek naręczny to jest idealne narzędzie do "planowania czasu",
    zwłaszcza w przypadku, gdy jest wyposażony w GPS, BT, GSM/UMTS, można
    nurkować na 10 metrów w głąb i przy zbyt długim pobycie pod wodą,
    spowodowanym rozmowa z kontrahentem, automatycznie wzywa ratowników...

    Upps, zagalopowałem się, bo nic o plecaku z akumulatorami nie było...

    Tak, ten mój naręczny wskazujący godziny, minuty i sekundy oraz dzień
    sie nie sprawdził i o deklaracji mi US musiał przypomnieć -- ale to
    pewnie dlatego, że nie jest w kosztach, bo gdybym go w kosztach DG
    umieścił, to by na pewno dopilnował terminu...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2009-04-15 18:32:17
    Od: "n" <...@o...rs>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Kupiłem sobie zegarak na rękę i wziełem na to fakture VAT czy mogę ją dać
    > sobie w koszta jeśli prowadzę DG na KPiR (sprzedaż oprogramowania i
    > komputerów).

    O ile wzrośnie Ci zysk z powodu jego używania ?

  • 7. Data: 2009-04-15 20:18:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    n pisze:

    > Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > O ile wzrośnie Ci zysk z powodu jego używania ?

    A musi wzrosnąć? O ile wzrośnie zysk z powodu tego, że sekretarka
    będzie używać kalkulatora, zamiast liczyć w pamięci?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-04-15 21:54:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 15 kwiecień 2009 20:18
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Zegarek naręczny to jest idealne narzędzie do "planowania czasu",

    A nie? Ja tam właśnie wspomagam się zegarkami. Nie naręcznymi, bo
    nienawidzę, tylko kieszonkowymi, ale sposób przenoszenia, to kwestia gustu.
    Skoro umawiam się z klientem na 14, to przy pomocy zegarka kontroluję mój
    czas dojazdu na 14. Skoro umawiam się na telefon o 17:30, to przy pomocy
    zegarka kontroluję czy już jest 17:30. Nie bardzo rozumiem co tu dziwnego.

    Pewnie da się prowadzić biznes nie mając zupełnie pojęcia o czasie lub
    kierując się tylko słońcem, ale myślę, że to nie jest ogół i w każdym
    przedsiębiorstwie jednakowoż pomiar czasu jest potrzebny choćby do
    ustalania godzin pracy.

> [...]
    > pewnie dlatego, że nie jest w kosztach, bo gdybym go w kosztach DG
    > umieścił, to by na pewno dopilnował terminu...

    Kuźwa, nie wiem po co ja się znów wdaję z tobą w rozmowy... pewnie temu, że
    znów mi wylazłeś z plonkownicy, bo zmieniłeś from...

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-04-15 21:56:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 15 kwiecień 2009 22:18
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gs5fhe$8cl$1@news.onet.pl>):
    > A musi wzrosnąć?

    No skoro to koszt UZYSKANIA PRZYCHODU, to powinien spowodować uzyskanie
    przychodu.

    > O ile wzrośnie zysk z powodu tego, że sekretarka
    > będzie używać kalkulatora, zamiast liczyć w pamięci?

    O ileś pewnie wzrośnie. Skoro nie, to powinien jednak zastanowić się nad
    sprzedażą kalkulatora. W końcu celem nadrzędnym przedsiębiorstwa jest zysk.

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-04-15 22:03:56
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > wasz znak: <gs5fhe$8cl$1@news.onet.pl>):

    > No skoro to koszt UZYSKANIA PRZYCHODU, to powinien spowodować uzyskanie

    "Uzyskiwanie przychodu" nie oznacza "wzrostu zysku", choćbyś nie wiem jak
    się upierał :)

    > O ileś pewnie wzrośnie.

    No to prawdopodobnie o "tyleś" samo wzrośnie zysk przy stosowaniu zegarka
    na rękę. Udowodnisz, że nie?