  • 1. Data: 2003-05-16 12:39:13
    Temat: faktura rosyjska - pomocy
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>

    Witam,

    potrzebuje pomocy przy "rozszyfrowaniu" pełnej nazwy faktury (dokumentu)
    która brzmi:
    "sczet faktura / inwojs"

    Czy może mi ktoś pomóc??

    Pozdrawiam,
    Kris Anrod

  • 2. Data: 2003-05-16 13:06:52
    Temat: Re: faktura rosyjska - pomocy
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>

    > SCZET FAKTURY - NUMER FAKTURY
    > inwojs-inoice (faktura)

    poniżej jest "nomer sczeta" - tak więc ten "sczet" to chyba nie numer

    Aby było więcej info opiszę problem:
    W grudniu został zamówiony towar w USA, została przysłana faktura z USA
    i zapłacono.
    Towar jest produkowany w Rosji i stąd został przysłany do firmy z
    dokumentem o którym wspomniałem ("sczet faktura / inwojs"). Przy ocleniu
    pojawiły się problemy jaką ma wartość towar bo na fakturze z USA jest
    inna cena niż na "sczet faktura / inwojs" z Rosji.
    Stąd moje dociekanie co to za dokument. Czy to jest faktura czy też
    jakieś potwierdzenie a może faktura proforma?

  • 3. Data: 2003-05-16 13:18:54
    Temat: Odp: faktura rosyjska - pomocy
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Użytkownik Kris Anrod <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba2m7b$n38$...@t...icpnet.pl...

  • 4. Data: 2003-05-16 13:25:55
    Od: marbi <r...@n...yahoo.co.uk>

    "Kris Anrod" <a...@w...pl> wrote in news:ba2nr3$ob3$1@topaz.icpnet.pl:

    > poni?ej jest "nomer sczeta" - tak wi?c ten "sczet" to chyba nie numer

    jest to nazwa faktury, rachunku w j.rosyjskim