  • 11. Data: 2004-08-26 21:51:58
    Temat: Re: faktura vat bez podpisu a księga przychodów i rozchodów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Aug 2004 m...@o...pl wrote:

    >+ > Monia <m...@o...pl> wrote:
    [...]
    >+ > A gdzież to ta ustawa tak stanowi?
    >+
    >+ Sama chciałabym to wiedzieć... Tak mi powiedziała kompetentna Pani w urzędzie
    >+ skarbowym :)

    Wnoszę zastrzeżenia do precyzji twojej wypowiedzi ! ;>
    Konkretnie do słowa "kompetentna", kompetencja może być formalna
    i merytoryczna: o której mowa ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 12. Data: 2004-08-27 06:06:54
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:cgllfa$8jc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A co z masowymi wystawiaczami faktur (usługi telekomunikacyjne,
    > energetyka) do tej pory zwolnionymi z podpisywania faktur, w tym
    > korygujących? Nadal nie muszą??? Czy może jednak - skoro zwolnienie
    > wygasło - jednak powinni mieć po dwa podpisy na każdej kopii FK?
    Dobre pytanie:-)

    Podobnie jak takie: kiedy na podstawie nowej ustawy TK wyda podobny wyrok
    jak na bazie starej zwiazany z zakresem odpowiedzialnosci za brak kopii
    faktury?:-)

    Pozdrawiam
    LG

  • 13. Data: 2004-08-27 06:08:42
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym, iż upoważniają nas do wystawiania faktur bez ich podpisu, natomiast
    na
    > fakturach umieszczaliśmy napis "upoważnienie" oraz nr paragrafu umowy.
    > I teraz problem następujący. Pani w urzędzie skarbowym powiedziała mi, że
    takie
    > faktury nie mogą być dowodem ani z punktu widzenia vat ani z punktu
    widzenia
    > podatku dochodowego (prowadzę książkę przychodów i rozchodów), albowiem
    nowa
    > ustawa o vat stanowi, że taka faktura może być uznana, jeżeli posiadam

    Z US nie prowadzi sie dyskusji na zasadzie "pani powiedziala" - wazne sa
    TYLKO wypowiedzi na pismie.

    Pozdrawiam
    LG

  • 14. Data: 2004-09-01 21:47:08
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Mający(a) chwilę czasu weronika wysmarował(a):
    > podpisywania faktur, za wyjątkiem faktur korygujących-

    Tych także nie trzeba podpisywać gwoli ścisłości.

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"

  • 15. Data: 2004-09-02 06:27:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Mający(a) chwilę czasu weronika wysmarował(a):

    > Tych także nie trzeba podpisywać gwoli ścisłości.

    Oczywiście, ale należy miec potwierdzenie odbioru faktury przez
    kontrahenta. Najprostszym i najbardziej wiarygodnym jest podpis na fakturze.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl