  • 1. Data: 2004-06-16 18:37:24
    Temat: ulga budowlana
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Witam wszystkich
    mam pytanie czy takowa ulga istnieje?
    cos slyszalam ze mozna odliczac od podatku odsetki kredytu na budowe domu
    czy to prawda? jakie sa warunki tego odliczenia?
    pozdrawiam
    gosi@

  • 2. Data: 2004-06-17 08:28:33
    Temat: Re: ulga budowlana
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > mam pytanie czy takowa ulga istnieje?
    > cos slyszalam ze mozna odliczac od podatku odsetki kredytu na budowe domu
    > czy to prawda? jakie sa warunki tego odliczenia?

    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/pit_2004/microsoft_word_pit1_06_2004.pdf
    Art 26 b.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2004-06-17 10:59:48
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Lesio5" napisał w wiadomości

    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/pit_2004/microsoft_w
    ord_pit1_06_2004.pdf
    > Art 26 b.