  • 1. Data: 2009-04-09 08:57:22
    Temat: faktura z zeskanowaną pieczątka
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Mam pytanie czy ja mogę klientowi wysłać fakturę z wydrukowaną zeskanowaną
    pieczątką i podpisem? czy to jest oki dla US, księgowości?

  • 2. Data: 2009-04-09 08:59:43
    Temat: Re: faktura z zeskanowaną pieczątka
    Od: spp <s...@o...pl>

    bbl pisze:

    > Mam pytanie czy ja mogę klientowi wysłać fakturę z wydrukowaną zeskanowaną
    > pieczątką i podpisem? czy to jest oki dla US, księgowości?

    Oki jest też bez pieczątki i bez podpisu. Poważnie.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-04-09 11:30:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-09, spp <s...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Oki jest też bez pieczątki i bez podpisu. Poważnie.

    Tylko jest nie-ok przy odliczaniu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-04-09 11:34:49
    Od: spp <s...@o...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Tylko jest nie-ok przy odliczaniu.

    A co to ma za znaczenie?

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-04-09 12:45:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Apr 9, 1:30 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2009-04-09, spp <s...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko jest nie-ok przy odliczaniu.

    Jeśli to oryginał faktury, to nie ma przecież znaczenia czy pieczątka
    to obrazek czy ślad tuszu - zwłaszcza, że nawet to drugie nigdy nie
    było wymagane na FV.
    Myślisz, że TPSA na swoich fakturach ten esik-floresik maluje
    farbą? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2009-04-09 15:02:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-09, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > było wymagane na FV.
    > Myślisz, że TPSA na swoich fakturach ten esik-floresik maluje

    A fakt. Ja już instynktownie przez "wysłać" rozumiem "e-mailem". :)
    Wysłanie papierowej z zeskanowanym, a potem wydrukowanym obrazek,
    to ok. Wysłanie mailem już nie jest ok. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-04-09 15:33:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:

    > A fakt. Ja już instynktownie przez "wysłać" rozumiem "e-mailem". :)
    > Wysłanie papierowej z zeskanowanym, a potem wydrukowanym obrazek,
    > to ok. Wysłanie mailem już nie jest ok. :)

    Wysłanie mailem też jest jest OK tylko zależy co.
    Wysłali ci obrazek faktury, która jest do odbioru w siedzibie firmy lub
    właśnie idzie pocztą.

  • 8. Data: 2009-04-09 16:14:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-09, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Wysłanie mailem też jest jest OK tylko zależy co.
    > Wysłali ci obrazek faktury, która jest do odbioru w siedzibie firmy lub
    > właśnie idzie pocztą.

    No. Tylko ten obrazek nie jest podstawą do odliczenia. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-04-09 17:55:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2009-04-09, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No. Tylko ten obrazek nie jest podstawą do odliczenia. :)

    No nie jest.
    Ja właśnie nie mogę dojść do porozumienia z jedną firmą, która się
    uparła, że wysłany pdf to wszystko co mogę od nich dostać.
    W zasadzie po za tebelką co za co nie ma nawet informacji kto taki
    dokument wystawił. Ale oni wiedzą lepiej i już.
    Chyba jednak na pisemku do ichniejszego US się skończy.

  • 10. Data: 2009-04-09 18:00:29
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-04-2009 o 19:55:08 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > dokument wystawił. Ale oni wiedzą lepiej i już.
    > Chyba jednak na pisemku do ichniejszego US się skończy.

    Namnożyło się takich - niektóre hostingi wysyłają tylko PDF-y,
    o normalną fakturę trzeba się nawalczyć i dopłacić za przesyłkę,
    do tego wystawiają z datą PDF-a, nawet po kilku dniach, niezłe jaja.
    Inny się wycwanili i wystawiają duplikat, mimo że oryginału nie było
    bo był PDF. Ogólnie wesoło jest - zwłaszcza jak mi panienka z pewnością
    siebie mówi że to sa prawidłowe faktury i czepiam się :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek