  • 1. Data: 2003-09-05 11:00:01
    Temat: faktura za internet w jakim miesiacu
    Od: Michal Z. <m...@s...com.pl>

    mam problem z wpisaniem faktury za internet. Okres, za który zostala
    wystawiona to lipiec, data wystawienia sierpeń a termin platnosci
    wrzesien.
    W jakim miesiacu wpisać te fakture i odliczyc VAT?

    dziekuje pomoc

    Michal Z.

  • 2. Data: 2003-09-10 21:42:53
    Temat: Re: faktura za internet w jakim miesiacu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003, Michal Z. wrote:

> [...]
    >+ wrzesien.
    >+ W jakim miesiacu wpisać te fakture i odliczyc VAT?

    ...dla mnie VAT jest jasny: wrzesień.
    A reszta... reszta jest zawsze wątpliwa, jako że f-ra
    zawiera pozycje dotyczace zarówno *zeszłego* jak
    i *bieżącego* okresu co razem z brakiem informacji
    czy księgujesz kasowo czy memoriałowo daje sporą
    ilość kompinacji ;)
    Spotykałem komentarze: "byle jednolicie"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 3. Data: 2003-09-20 18:01:49
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>