  • 1. Data: 2003-09-05 11:42:10
    Temat: podatek drogowy
    Od: "Menka" <m...@a...net>

    Mój ojciec przez kilkanaście lat nie płacił podatku drogowego za samochód
    ciężarowy. Dowiedziałam się o tym po jego śmierci w Urzędzie Gminy, czy
    teraz ja jako spadkobierca mogę poprosic o umożenie tego podatku, czy
    koniecznie muszę go zapłacić?

  • 2. Data: 2003-09-05 15:32:55
    Temat: Re: podatek drogowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Sep 2003, Menka wrote:

> [...]
    >+ ciężarowy. Dowiedziałam się o tym po jego śmierci w Urzędzie Gminy, czy
    >+ teraz ja jako spadkobierca mogę poprosic o umożenie tego podatku, czy

    Prosić to pewnie możesz... Jakby to był twój podatek to też byś
    mógł (ze skutkiem wątpliwym !). Pewnie będziesz musiał zapłacić
    z odsetkami - zajrzyj na *.prawo, sprawa była kilka razy
    poruszana. Jedyne co ew. "wywalczysz" to przedawniona część
    podatków - o ile się upomnisz o owo przedawnienie !
    Wiesz już ile się nazbierało ? (odsetki podatkowokarne
    były *wysokie* !!)
    Żałować cię pewnie nie będziemy, szczególnie ci co podatek
    płacili... :] !

    pozdrowienia, Gotfryd