  • 11. Data: 2004-11-26 15:37:55
    Temat: Re: faktura zapłacona po terminie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    adi wrote:

    > OK. a moze ty napiszesz co proponujesz...
    > wg ciebie zaliczenie tej f-ry w koszty października, bedzie
    > prawidłowe ?

    Jak masz niezamknięty miesiąc to możesz sobie gdybać,
    gdzie dać te koszty. Uważam, że można do września jak nie zamknięty,
    ale możesz też do października z datą wpływu faktury-jak zamknięty.
    Ja mam zamknięcie już na 1 natępnego miesiąca
    i nie ma tematu.

  • 12. Data: 2004-11-26 20:47:01
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > "adi" <s...@f...org.invalid> wrote in message

    > wg mnie można już zaliczyć do KUP września, a VAT październik
    >
    > Magdi
    To sróbuj zrobić taki numer z fakturą za usługi transportowe wykonane we
    wrześniu kiedy faktura jest wystawiona z datą 1 października, a potem zobaczymy
    jak się to skończy i czy będzie przyjemne.