  • 11. Data: 2004-04-23 16:11:12
    Temat: Re: faktury i koszty na chorobowym
    Od: "ana&pio" <a...@n...pl>

    > Doprawdy, odwoływac sie do moich uczuć, cóż za syzyfowe zadanie...
    > Przecież ja to tylko patrze komu dokopać ;-)

    trafna uwaga

  • 12. Data: 2004-04-24 12:56:33
    Od: "wik" <t...@p...fm>

    Dziekuje za dyskusje. Byla bardzo pouczajaca.
    Pare wyjasnien (przepraszam, ze od razu nie napisalem).
    Pracuje sam, nie zatrudniam pracownikow. Zajmuje sie skladem komputerowym
    (DTP). Moje zwolnienie moze potrwac dluzej (przewlekla choroba). Paliwo do
    samochodu, papier, toner do drukarki, czesc do komputera, skaner - czy w
    czasie zwolnienia lekarskiego zakupy tych rzeczy moge wliczyc w koszty?
    Pozdrawiam.
    Wik

  • 13. Data: 2004-04-26 09:23:00
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    wik wrote:

> [...]
    > samochodu, papier, toner do drukarki, czesc do komputera, skaner - czy w
    > czasie zwolnienia lekarskiego zakupy tych rzeczy moge wliczyc w koszty?

    Zastanow sie czy pracujesz, czy nie...

    Bo "chorobowe" dostaje sie NIE za to, ze sie choruje,
    lecz ze jest sie niezdolnym do pracy.

    Jeli nie zatrudniasz pracownikow i nie pracujesz,to po co ci
    ow toner ? do zabawy ?

    Boguslaw