  • 11. Data: 2009-03-12 14:12:43
    Temat: Re: faktury korygujace pytanie
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > A po co wogóle mam pisać jedne jak koryguję tylko drugie?

    a dlaczego by nie? :-)

    --
    >>> http://szacuneczek.org.pl <<<
    Oprogramowanie/strony www pisane na zlecenie, Agencja Reklamy Internetowej

  • 12. Data: 2009-03-12 18:34:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009, \n wrote:

    > Gotfryd Smolik news pisze:

    > A po co wogóle mam pisać jedne jak koryguję tylko drugie?

    Aby uniknąć dyskusji czy zapis o obowiązku podania danych oryginalnych
    i danych skorygowanych dotyczy w takim przypadku faktury pierwotnej
    czy korekty.
    Niepodanie danych które *są różne* na fakturze pierwotnej i drugiej
    korekcie, mimo że nie uległy zmianie (bo zmieniane były pierwszą
    korektą) może oznaczać konieczność sporządzania znacznie wiekszej
    pisaniny w postaci odwołania do US (i ew. IS), a podobo czujesz
    do tego obrzydzenie ;)

    pzdr, Gotfryd