  • Data: 2008-02-18 10:18:28
    Temat: fatura vat dla zagranicznej firmy
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    od jakiegoś czasu wykonuję strony internetowe dla angielskiej firmy.
    Przyszła własnie pora na wystawienie pierwszej faktury i w związku z
    tym mam pytanie - jak wystawić taką fakturę? Czy istnieje gdzieś jakiś
    uniwerslany format takiego dokumentu? Wiem że musi to być w dwóch
    wersjach językowych, ale jak się ma tutaj kwestia podatku i po prostu
    ja to zrobić żeby było dobrze?

    Pozdrawiam,
    Adam