  • 1. Data: 2006-02-22 22:42:59
    Temat: firma, podatki a non-profit
    Od: "alexan" <a...@i...pl>

    witam,

    jestem wlascicielem serwisu WWW, jako osoba fizyczna. Wspolpracuje z
    reklamodawcami, przez co pojawiaja sie moze male, ale jednak przychody z tej
    dziedziny.
    Serwis tworzy grupa osob, ktore robia to non-profit, bez wynagrodzenia.

    Obecnie chce zalozyc firme, by rozliczenia z reklamodawcami staly sie
    formalne itp.itd.

    Czy to jednak nie bedzie przeszkadzac mi wspolpracowac z roznymi osobami
    ktore pisza teksty dla serwisu na zasadach non-profit? czy to nalezy w jakis
    sposob formalizowac? czy jest to wogole mozliwe by firma wspolpracowala z
    ludzmi i nie wynagradzala ich za swoja prace? - oczywiscie osoby te pisza te
    teksty dobrowolnie.

    Prosze o pomoc i z gory dziekuje,

  • 2. Data: 2006-02-22 22:53:40
    Temat: Re: firma, podatki a non-profit
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "alexan" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ludzmi i nie wynagradzala ich za swoja prace? - oczywiscie osoby te pisza

    A moze stowarzyszonko trzebaby zalozyc zamiast firmy?

    Pozdrawiam
    SDD