  • 1. Data: 2009-02-04 21:49:15
    Temat: firma robi coś dla właściciela
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mam firmę jednoosobowa DG (zatrudniam ludzi) i moja

    firma robi usługę dla mnie jako właściciela domu mieszkalnego?

    czy wystawiam sobie po prostu fakturę i po robocie czy jak?

  • 2. Data: 2009-02-05 06:52:45
    Temat: Re: firma robi coś dla właściciela
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > Mam firmę jednoosobowa DG (zatrudniam ludzi) i moja
    >
    > firma robi usługę dla mnie jako właściciela domu mieszkalnego?
    >
    > czy wystawiam sobie po prostu fakturę i po robocie czy jak?

    Jeżeli Ty masz inny NIP niż Twoja "firma" to jak najbardziej możesz wystawić :)

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-02-05 08:49:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Mam firmę jednoosobowa DG (zatrudniam ludzi) i moja
    >
    > firma robi usługę dla mnie jako właściciela domu mieszkalnego?
    >
    > czy wystawiam sobie po prostu fakturę i po robocie czy jak?

    A na czym ta usluga polega?
    Czy zuzywaja sie jakies surowce, materialy i inne rzeczy, przy zakupi
    ektorych zaostal naliczony VAT?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-05 09:03:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    andreas wrote:

    > Jeżeli Ty masz inny NIP niż Twoja "firma" to jak najbardziej możesz
    > wystawić :)

    jak wystawiam sobie fakturę to nie muszę podawać vat.

  • 5. Data: 2009-02-05 09:03:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SDD wrote:

    > A na czym ta usluga polega?
    > Czy zuzywaja sie jakies surowce, materialy i inne rzeczy, przy zakupi
    > ektorych zaostal naliczony VAT?

    np wykonaie instalacji elektrycznej

    materiały itp z vat 22 a potem sprzedaż z vat 7%.

  • 6. Data: 2009-02-05 09:15:25
    Od: <s...@a...pl>

    A co za róznica?

    > materiały itp z vat 22 a potem sprzedaż z vat 7%.

    Nie możesz sprzedać samemu sobie, fizycznie niewykonalne. Koniec, kropka.

  • 7. Data: 2009-02-05 09:19:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie możesz sprzedać samemu sobie, fizycznie niewykonalne. Koniec, kropka.

    A faktura wewnetrzna?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-02-05 09:32:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > A co za róznica?

    > Nie możesz sprzedać samemu sobie, fizycznie niewykonalne. Koniec,
    > kropka.

    ale mogę wykonac usługę dla żony :)

  • 9. Data: 2009-02-05 10:20:41
    Od: <s...@a...pl>

    > A faktura wewnetrzna?

    Przekazanie na potrzeby osobiste podatnika.

  • 10. Data: 2009-02-05 11:29:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Przekazanie na potrzeby osobiste podatnika.

    No a z czymze tu mamy innym do czynienia?

    Pozdrawiam
    SDD