eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifirma zmiana › firma zmiana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "D.P." <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: firma zmiana
    Date: Mon, 29 Oct 2012 11:00:09 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 13
    Message-ID: <k6lk3k$ln9$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-31-175-219-193.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1351504822 22249 31.175.219.193 (29 Oct 2012 10:00:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Oct 2012 10:00:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:14.0) Gecko/20120713 Thunderbird/14.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:236917
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Zmienilem adres siedziby glownej firmy (osoba fizyczna)ze wzgledu na
    zmiane miejsca zameldowania. Mam profil zaufany w e-puap wiec dokonalem
    zmiany przez internet i calosc zostala zalatwiona widze status sprawy ze
    przekazano aktualizacje do wszystkich urzedow US, ZUS, GUS i jest OK.

    Teraz mam pytanie gdzie moge odebrac dokumenty wpisu do ewidencji i
    pozostale zmodyfikowane dokumenty z nowym adresem ? W moim urzedzie
    gminy ? czy trzeba udac sie do wszystkich orzedów osobiscie ?

    Pozdrawiam
    Daniel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1