  • 1. Data: 2002-04-30 14:00:48
    Temat: forma wynagradzania (umowa o dzielo) ?
    Od: "\(undefined\)" <k...@i...pl.xxx>

    Witam.

    Chcialbym zatrudnic (no... zatrudnic to nieco za duze slowo) pare osob do
    wykonywania sprzedazy uslug i chcialbym wynagradzac te osoby na zasadzie
    prowizyjnej. Uslugi ktore wykonuje sa drobne i prowizja bylaby rownie
    niewielka. Po prostu chce miec kilka osob ktore niejako przy okazji gdy
    znajda mi jakiegos klienta moga liczyc na jakies wynagrodzenie. Zastanawiam
    sie wiec jak wynagradzac te osoby od strony formalnej. Czy odpowiedznia
    bedzie do tego umowa o dzielo zawarta np. na kazdego znalezionego klienta ?
    Cos mi sie obilo o uszy, ze po kilku identycznych umowach nalezy zatrudnic
    na zasadzie umowy o prace - tyle ze w takim wypadku to bedzie calkowicie
    nieoplacalne.

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2002-05-07 08:39:38
    Temat: Re: forma wynagradzania (umowa o dzielo) ?
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "(undefined)" <k...@i...pl.xxx> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie wiec jak wynagradzac te osoby od strony formalnej. Czy odpowiedznia
    > bedzie do tego umowa o dzielo zawarta np. na kazdego znalezionego klienta
    ?

    raczej umowa zlecenie lub umowa agencyjna - nie każdy nowy klient stanowić
    będzie dzieło (sztuki ;-)