  • 1. Data: 2007-01-24 12:22:09
    Temat: gratyfikant3 - windows xp - ktos ma ?
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam

    czy komus udalo sie odpalic gratyfikanta 3( wersja dosowa oczywscie ) pod
    xp ??
    wywala mi blad files .. nie wiem gdzie wpisac ten parametr

    r...@n...com.pl

  • 2. Data: 2007-01-24 13:42:46
    Temat: Re: gratyfikant3 - windows xp - ktos ma ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 13:22:09 +0100, rafal napisał(a):

    > czy komus udalo sie odpalic gratyfikanta 3( wersja dosowa oczywscie ) pod
    > xp ??
    > wywala mi blad files .. nie wiem gdzie wpisac ten parametr

    Zazwyczaj c:\windows\system32\CONFIG.NT - ostatnial linia

  • 3. Data: 2007-01-24 15:03:07
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > wywala mi blad files .. nie wiem gdzie wpisac ten parametr

    Własciwosci komputera/zaawansowane/zmienne srodowiskowe ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 4. Data: 2007-01-24 21:23:49
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Własciwosci komputera/zaawansowane/zmienne srodowiskowe ?

    files=100 powinno pomoc
    jesli masz P4 i soft sie wiesza, wylacz HT w biosie

    Jean