  • 1. Data: 2004-09-23 11:19:31
    Temat: help- podatek od sprzedazy mieszknia?
    Od: Tomasz Kawala <f...@u...gda.pl>

    Gdzie znaleśc jakies informacje dotyczące podatku od sprzedazy
    mieszkania . Miałem je niecały rok następnie sprzedałem (180 tyszł )i
    kupiłem dwa mniejsze (76 tys i 53 tys) Jak teraz wygląda sprawa podatku?
    płace od różnicy? dodam zesytuacja miał miejsce 2 lata temu- i wtedy
    dostałem informacje ze mam na rozliczenie sie z US 2 lata.

    dzieki za jakies informacje najlepiej link do jakiejs stronki
    pozdrawiam Tomek z gdańska