  • 1. Data: 2004-04-07 18:36:22
    Temat: Miesiąc ZUSu
    Od: "ptos" <p...@p...onet.pl>

    Chodzi o składki ZUS. W Inforze jest tabela z podanymi wysokościami
    składek na marzec, kwiecień, maj.
    Moje pytanie brzmi czy to są wartości do zapłaty w danym miesiącu czy za
    dany miesiąc?
    Czyli do 10 marca płaciłam składkę z rubryki luty czy marzec?
    Bardzo proszę o radę
    Ania

  • 2. Data: 2004-04-07 18:40:42
    Temat: Re: Miesiąc ZUSu
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    ---

  • 3. Data: 2004-04-07 19:42:44
    Od: "ptos" <p...@p...onet.pl>

    > http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    Dziękuję, ale spytam co oznacza "miesiąc obowiązywania składki"? Miesiąc
    którym płacę skałdkę (np. do 10.04.04) czy za który płacę składkę (w tym
    wypadku Marzec)?
    Bardzo proszę o wyjaśnienie?

  • 4. Data: 2004-04-07 19:50:41
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ptos" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wypadku Marzec)?
    > Bardzo proszę o wyjaśnienie?
    >
    > Składka jest obowiązująca od 10 (w twoim przypadku) kolejnego miesiąca.
    Jak
    wydaję w pracy zaświadczenie o niezaleganiu powiedzmy 13.04.2004 roku, to
    płatnik musi mi okazać obowiązującą wpłatę składki za marzec. Składkę
    płacisz za miesiąc z dołu.
    Pozdrawiam

    ---

  • 5. Data: 2004-04-07 23:19:35
    Od: "KWOL" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    za
    > dany miesiąc?
    > Czyli do 10 marca płaciłam składkę z rubryki luty czy marzec?

    To są wartości ZA marzec, kwiecień, maj - czyli będziesz je wpłacać
    odpowiednio
    w kwietniu, maju, czerwcu.
    Do 10 marca za luty...

    Pozdro,