  • 1. Data: 2005-02-09 18:22:00
    Temat: informacje o clach na wyroby z USA
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

    witam:)
    mam pyt: szukalem w googlach wpisujac rozne hasla i jakos konkretnej
    odpowiedzi znalezc nie moglem:( potrzebuje info (dokladne) o stawkach
    celnych na produkty z USA no i w druga strone tez
    z gory thnx

  • 2. Data: 2005-02-09 19:18:17
    Temat: Re: informacje o clach na wyroby z USA
    Od: " Leszek" <l...@g...pl>

    >potrzebuje info (dokladne) o stawkach
    >celnych na produkty z USA

    Aktualne informacje taryfowe (stawki celne, ograniczenia ilościowe, cła
    antydumpingowe) dostępne są w bazie informacji celnej UE (TARIC):
    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/c
    gi-bin/tarchap?Lang=PL

    Gdzie tego szukać w drugą stronę niestety nie wiem.
    Może jest odpowiednik tej instytucji w USA

    Pozdrawiam.

    Leszek

  • 3. Data: 2005-02-09 19:34:11
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2005-02-09 19:38:00
    Od: "kwazimodor" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Aktualne informacje taryfowe (stawki celne, ograniczenia ilościowe, cła
    > antydumpingowe) dostępne są w bazie informacji celnej UE (TARIC):
    wielkie dzieki:)
    a jak mam rozumiec takie cos:
    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/c
    gi-bin/tarduty?Taric=9006000000&SimDate=20050209&Act
    ion=1&ProdLine=80&Country=US/0400&Type=0&Action=1&Ye
    sNo=1&Indent=-1&Flag=1&Test=tarduty&Periodic=0&Downl
    oad=0&Lang=PL&Restriction=yes
    tzn konretnie mi chodzi o te 'ograniczenia i restrykcje' - co to jest? i
    gdzie sie o to pytac-urzad celny zapewne tak?

    > Gdzie tego szukać w drugą stronę niestety nie wiem.
    > Może jest odpowiednik tej instytucji w USA
    to juz w sumie mniejsza o to, bo firma kurierska powiedziala, ze to wezmie
    na siebie

    > Pozdrawiam.
    > Leszek
    pozdr

  • 5. Data: 2005-02-09 20:10:30
    Od: " Leszek" <l...@g...pl>

    > tzn konretnie mi chodzi o te 'ograniczenia i restrykcje' - co to jest? i
    > gdzie sie o to pytac-urzad celny zapewne tak?

    Polecam poniższy tekst:
    http://www.euroinfo.org.pl/prawo/index.php?a=1910

    Pozdrawiam
    Leszek