  • 31. Data: 2006-11-08 14:27:09
    Temat: Re: informatyk a zakup TV
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał w wiadomości
    news:eisnoq$q3p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Naprawdę? Słyszałeś o takiej mierze jak dpi albo ppi a jeśli słyszałeś to
    > co się tym mierzy, hę?

    Oczywiście.
    Na pewno nie rozdzielczość matrycy.

  • 32. Data: 2006-11-08 16:04:02
    Od: "wrr" <...@v...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > A niekoniecznie.
    > Duży TV ma tą zaletę że możesz siedzieć sobie w fotelu, dwa metry od
    > niego.

    A klawiaturę, (a może laptopa z touchpadem) trzymać na kolanach ?
    Dzięki Ci dobry człowieku za taki komfort
    Osobiście uważam, ze TV jako monitor komputerowy jest bez sensu.
    Najlepsze dostępne teraz monitory ile maja pixeli ? 1600x1200 (pomijając te
    16:9 z 1920x1200)
    Jaki mają rozmiar ? 20 cali
    Czy jakikolwiek TV (albo monitor z tunerem TV) ma taką rozdzielczość ?
    Nie znam. Przeważnie maja 1024x768 .Im większy ekran tym większy pixel
    Więc po grzyba mi do komputera osobistego większy ekran ?
    Wielki ekran ma sens jak patrzy na niego mnóstwo ludzi z daleka

  • 33. Data: 2006-11-08 17:35:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "wrr" <...@v...pl> napisał w wiadomości news:

    > A klawiaturę, (a może laptopa z touchpadem) trzymać na kolanach ?

    A co, zamierzałeś ją położyć na telewizorze? ;-)
    LCD jest za cienki, więc kiepsko by na nim leżała.....

    > Osobiście uważam, ze TV jako monitor komputerowy jest bez sensu.

    Ja też.
    Ale może służyć to kilku innych fajnych rzeczy np. prezentacji.
    I w tym kierunku bym uderzał przed skarbówką.