  • 1. Data: 2002-01-28 17:23:58
    Temat: jak przywrocic chorobowe?
    Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl>

    Jaka jest mozliwosc przywrocenia prawa do zasilku chorobowego w tak dziwnej
    sytuacji :) :
    Przez ponad rok placone bylo normalnie - regularnie. Za miesiac pazdziernik
    wplata poszla z opoznieniem 2-dniowym, za miesiac listopad w ogole chorobowe
    nie bylo placone i za miesiac grudzien juz normalnie w terminie.
    I co teraz?
    Jest jakas szansa zeby przywrocic w jakims krotkim czasie (jakies pismo o
    przywrocenie terminu) czy trzeba czekac 180 dni i to tez pewnie najpierw
    trzeba napisac jakas "prosbe" do ZUS?
    Z gory dziekuje za pomoc,
    Malgorzatka

  • 2. Data: 2002-01-29 15:20:13
    Temat: Re: jak przywrocic chorobowe?
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    "Ma?gorzatka" wrote:

> [...]
    > przywrocenie terminu) czy trzeba czekac 180 dni i to tez pewnie najpierw

    Mnie swego czasu kazano napisac prosbe o przywrocenie terminu.Na miejscu
    podano mi brzmienie pisma. Prosba zostala rozpatrzona pozytywnie.
    -------
    Graszka