eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4... › ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku PIT-4...
    From: "ArowB" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ...jak się bronić przed USkarbowym za nieterminowe płacenie podatku
    PIT-4...
    Date: Sat, 15 Jun 2002 12:49:47 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@serv.attu.pl

    proszę o poradę jak się bronić przez USkarbowym za czyn (nieterminowe
    płacenie podatku PIT-4 przez okres 3 miesięcy ).
    US uwaza ze jest to czyn stanowiący wykroczenie skarbowe (wartośćczynu nie
    przekracza pieciokrotnej wysokości najwyższego wynagrodzenia. Za powyższy
    czyn kara grzywny może być wymieniona w granicach od jednej dziesiątej do
    dwudziestokrotnej wysokości najwyższego miesięcznego wynagrodzenia.
    Wymierzajać karę grzywny uwzględnia się dochody sprawcy.
    Tyle mowi prawo a teraz praktyka
    Nieterminowość wynikła z nietermonowego płacenia mi należności za wykonywaną
    usługę (jestem podmiotem koncesjonowanym).
    Ponadto posiadam wyrok sądowy o zapłatę należnosci której komornik od roku
    nie może sciągnąć a ja sam musiałem zapłacić podatek od nalezności których
    nie otrzymałem mimo posiadanego wyroku.

    Czy te zasugerowane informacje wystarczą na dowód że jako podatnik płacę
    podatek PIT-4 najszybciej jak to tylko jest możliwe
    (biorąć pod uwage wpłacane mi należności od moich usługodawców).

    Czyn nieterminowego płacenia przeze mnie podatku nie był celowy tylko wynikł
    z powstałej sytuacji gospodarczej.

    Prosze o jakies wskazówki, czy może jest jakies prawna mozliwość obronienia
    sie przed USkarbowym.

    Z góry dziekuję za wszelkie podpowiedzi i wskazówki.