  • 1. Data: 2006-02-01 08:49:55
    Temat: podatek od darowizn
    Od: "-AK-" <a...@t...com.pl>

    Witam Szanownych grupowiczów.
    Czy ktos może mi podpowiedzieć czy w sprawie podatków od darowizn zaszły
    jakieś zmiany.
    Konkretnie chodzi o darowanie kawałka ziemi w III grupie spadkowej.
    Wartość darowizny ok. 60 tyś.
    Ulga 4.902,- została wykorzystana w 2004 r
    Ile podatku będę musiał zapłacić?
    Obiła mi się o uszy jakaś informacja o "przychylnych" zmmianach w tym
    temacie, ale tylko się "obiła".
    Kto mi coś pomoże ?

    Pozdrawiam:
    --
    Andrzej, Katowice

  • 2. Data: 2006-02-01 14:17:01
    Temat: Re: podatek od darowizn
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    -AK- wrote:
> [...]
    > Ile podatku będę musiał zapłacić?
    > Obiła mi się o uszy jakaś informacja o "przychylnych" zmmianach w tym

    Chyba tylko stawki poszły w górę.
    Google i hasło: Ustawa o podatku od spadków i darowizn. Albo znajdź
    sobie na stronie sejmowej.