  • 1. Data: 2005-04-20 13:08:48
    Temat: jak to rozliczyc??
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Witam,
    Firma polska PKPiR, VAT, memorial) otrzymuje raz na kwartal fakture, od
    kontrahenta majacego siedzibe w kraju UE, dotyczaca zaplaty za korzystanie z
    oprogramowania, ktore ten kontrahent dostarcza firmie polskiej. Do tej pory
    rozliczalam to faktura wewnetrzna, naliczajac i odliczajac jednoczesnie
    podatek vat w deklaracji za miesiac, w ktorym faktura nabycia zostala
    wystawiona. Nie bylo to jednak wykazywane w deklaracji VAT-UE, gdyz
    traktujac jako usluge, program komputerowy sluzacy do ksiegowania, nie
    wliczal do tej deklaracji. Natchnelo mnie i zaczelam sie zastanawiac, czy te
    faktury prawidlowo sa rozliczane? Moze ma ktos jakis ciekawy link do strony,
    ktora omawia problematyke transakcji unijnych?
    Z gory dziekuje za rady
    Kurka

  • 2. Data: 2005-04-20 13:44:05
    Temat: Re: jak to rozliczyc??
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

    Użytkownik "Kurka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczalam to faktura wewnetrzna, naliczajac i odliczajac jednoczesnie
    > podatek vat w deklaracji za miesiac, w ktorym faktura nabycia zostala

    a może art.19 ust.13 pkt.9
    plus art.19 ust.19 ??

    Nie bylo to jednak wykazywane w deklaracji VAT-UE, gdyz
    > traktujac jako usluge, program komputerowy sluzacy do ksiegowania, nie
    > wliczal do tej deklaracji.

    i dobrze

> [...]
    strony,
    > ktora omawia problematyke transakcji unijnych?

    pozdrawiam