  • 1. Data: 2005-04-20 15:46:55
    Temat: stypendia za wyniki w nauce a pit - ratunku !!!
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    Tak sie sklada ze dostalem w 2004 stypendium za dobre wyniki w nauce, a
    poza tym normalnie pracuje.
    Pytanie: czy te stypendium doliczam do dochodu i place podatek, czy tez
    moze jest inaczej... czy szkola w ogole ma obowiazek informaowac mnie czyms
    w rodzaju pit-u o tych kwotach ??

    Plizzz o pomoc !!!

  • 2. Data: 2005-04-20 19:00:39
    Temat: Re: stypendia za wyniki w nauce a pit - ratunku !!!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Snake Plissken wrote:
> [...]
    > Pytanie: czy te stypendium doliczam do dochodu i place podatek, czy tez
    > moze jest inaczej... czy szkola w ogole ma obowiazek informaowac mnie

    Ile dostałeś?

  • 3. Data: 2005-04-21 05:56:36
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    > Ile dostałeś?

    ehh, dokladnie nie wiem bo to bylo w ratach, ale ok.1400-1800 pln