  • 1. Data: 2003-05-19 17:09:54
    Temat: jak usunąć pozycję z ewidencji VAT
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    dodałem pozycję do ewidencji VAT , a nie dodałem jej do KPIR

    jak usunąć tą pozycję z ewidencji zakupów ?

    DEL nie działa :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-05-19 17:25:53
    Temat: Re: jak usunąć pozycję z ewidencji VAT
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > dodałem pozycję do ewidencji VAT , a nie dodałem jej do KPIR
    >
    > jak usunąć tą pozycję z ewidencji zakupów ?
    >
    > DEL nie działa :)

    heh, może prawy myszy i usuń? :)

  • 3. Data: 2003-05-19 17:45:14
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> wrote in message
    > heh, może prawy myszy i usuń? :)

    kolega wie czy zgaduje ?
    prawa mysz też nie działa

    nic co "zwykle" używa się w windowsie nie działa :)

  • 4. Data: 2003-05-19 17:51:22
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > kolega wie czy zgaduje ?
    > prawa mysz też nie działa
    >
    > nic co "zwykle" używa się w windowsie nie działa :)

    zgaduje, gdybym wiedzial co za program,
    moze bym wiedzial :)

  • 5. Data: 2003-05-19 18:35:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>