  • 11. Data: 2012-03-06 21:29:58
    Temat: Re: jak uwzglednic dużą zaliczke w podatku na PIT-cie?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 21:52:58 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Obudz zleceniodawce, niech sobie nie zrobi krzywdy.

    ok, dziekuje wszystkim za odpowiedz, Wojciechowi Bancerowi tez, zwlaszcza
    ze jako pierwszy podal odpowiedz a ja przemilczalem do tej pory :)

    pytanie: jak to teraz odkrecic? jak rozumiem, ze ja poki co bac sie mocno
    nie musze, po prostu ujme to w moim PIT-cie. ale jak poprawic to moze
    zleceniodawca? nie chcę by ktokolwiek mial jakies problemy z tego powodu

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
    http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

  • 12. Data: 2012-03-06 23:41:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Mar 2012, Konrad Karpieszuk wrote:

    > ale jak poprawic to moze zleceniodawca?

    IMO:
    - deklaracja (ta spózniona, PIT4, oraz roczna PIT-4R)
    - czynny zal
    - wyjasnienie przyczyny
    - niezwloczna wplata

    pzdr, Gotfryd