  • 1. Data: 2012-03-06 12:41:10
    Temat: Spóźnienie z zapłatą podatku w 2011
    Od: Jacek Sopocki <j...@g...com>

    Witam grupowiczów. Przymierzam się do zeznania rocznego za 2011 i
    wykryłem jedną wpadkę: powinienem był zapłacić podatek z tytułu PIT-53
    (samodzielnie opłacany podatek od umowy o dzieło) do 20 marca,
    zapłaciłem w kwietniu. Ponieważ nie trzeba składać papierowych
    deklaracji, nie wiem jak z tego wybrnąć. Czy mam składać akt czynnego
    żalu? Ma to sens rok po wpadce?

    JS

  • 2. Data: 2012-03-06 13:05:09
    Temat: Re: Spóźnienie z zapłatą podatku w 2011
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

> [...]
    > zapłaciłem w kwietniu. Ponieważ nie trzeba składać papierowych
    > deklaracji, nie wiem jak z tego wybrnąć. Czy mam składać akt czynnego

    Odsetki nie przekroczyły chyba 6.60PLN?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-03-06 14:36:55
    Od: Jacek Sopocki <j...@g...com>

    Cześć,

    > Odsetki nie przekroczyły chyba 6.60PLN?

    Sorry za lamerskie pytanie, ale czy kwoty poniżej tego 6,60 PLN nie
    podlegają karom? Byłbym wdzięczny za podstawę prawną :-)

    JS

  • 4. Data: 2012-03-06 15:22:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    > Sorry za lamerskie pytanie, ale czy kwoty poniżej tego 6,60 PLN nie
    > podlegają karom? Byłbym wdzięczny za podstawę prawną :-)

    Karą za spóźnienie w zapłacie podatku są odsetki. Jesli nie
    przekraczają 6.60PLN - nie płaci się ich.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2012-03-06 21:54:37
    Od: Jacek Sopocki <j...@g...com>

    > Karą za spóźnienie w zapłacie podatku są odsetki. Jesli nie
    > przekraczają 6.60PLN - nie płaci się ich.

    U mnie wychodziłoby 3,30 PLN. Czyli, podsumowując wątek - lepiej cicho
    siedzieć i nic nie pisać, prawda? A co w przypadku kontroli? Czy wtedy
    mogą mi dołożyć mandat?

    JS

  • 6. Data: 2012-03-08 17:28:58
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-06 22:54, Jacek Sopocki pisze:

    > U mnie wychodziłoby 3,30 PLN. Czyli, podsumowując wątek - lepiej cicho
    > siedzieć i nic nie pisać, prawda? A co w przypadku kontroli? Czy wtedy
    > mogą mi dołożyć mandat?
    Mandat, to za niezłożenie deklaracji, a za niezapłacenie w terminie
    tylko odsetki.
    Jacek