  • 1. Data: 2003-12-17 01:21:10
    Temat: jak w 5 platniku przenieść baze
    Od: "faktornik" <f...@o...pl>

    jak w 5 pogromie przenieść bazę SQL na obcy komp z W98 na Xp i czy to się w
    ogóle da ?
    próbowałem przenieść plik z katalogu MsSQL/Data/ p5.mdf
    do bazy utworzonej pod tą nazwą na XP ale po zastąpieniu tego pliku pobranym
    z istniejącej bazy
    nie chciał wystartować serwer SQL

    macie szanowni jakiś sposób ( tworzenie nowej bazy na mdb, nie wchodzi w
    grę)

    Karaś

  • 2. Data: 2003-12-17 20:14:36
    Temat: Re: jak w 5 platniku przenieść baze
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "faktornik" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > próbowałem przenieść plik z katalogu MsSQL/Data/ p5.mdf
    > do bazy utworzonej pod tą nazwą na XP ale po zastąpieniu tego pliku
    Jeżeli masz standardową instalację to spróbuj przegrać C:\Program
    Files\Microsoft SQL Server\MSSQL$PLATNIK
    Na nowym komp. w płatniku daj ADMINISTRACJA / USTAWIENIA Bazy / Zmień. i
    wskaż to co przegrałeś. Powinno się udać

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2003-12-18 08:10:31
    Od: "faktornik" <f...@o...pl>

> [...]
    > Na nowym komp. w płatniku daj ADMINISTRACJA / USTAWIENIA Bazy / Zmień. i
    > wskaż to co przegrałeś. Powinno się udać

    Też tak myślałem
    ale nadgranie wnętrza całego katalogu z bazy nazwijmy "matki" do bazy
    "dziecko"
    przy założeniu że baza matka, nazywa się nazwa_kompa\matka a
    dziecko -inna_nazwa_kompa\dziecko
    daje w efekcie nie rozpoznawanie tej bazy przez ten mądry desktop menager
    SQL

    i tu nie mogę znaleźć właściwego rozwiązania choć nie próbowałem ponazywać
    wszystkiego jednakowo
    choćby dlatego że zaczną się problemy w chwili kiedy matka i córka znajdą
    się razem w sieci lokalnej

    pozdrawiam przedświątecznie Karaś

  • 4. Data: 2003-12-18 14:08:42
    Od: c...@r...com (ChrisS)