  • 1. Data: 2009-01-15 09:03:49
    Temat: jak wypełnic dokumenty do ZUS przy zasiłku macierzynskim na DG
    Od: h...@n...pl

    Od 1 do 31 grudnia przebywam na zasiłku macierzyńskim. Jak powinnam
    wypełnic dokumenty do Zusu i jakie skladki musze oplacic.
    Wiem, ze wypelniam RSA, a potem w RCA jaki kod mam wpisac? 12xx x x,
    czy 05xx x x i zostawic skladki zerowe, czy tylko zdrowotne uzupelnic?

    Czytalam na stronach ZUSu i zglupialam teraz zupelnie.

  • 2. Data: 2009-01-15 09:44:03
    Od: Asen <a...@g...com>

    On 15 Sty, 10:03, h...@n...pl wrote:
> [...]
    > czy 05xx x x i zostawic skladki zerowe, czy tylko zdrowotne uzupelnic?
    >
    > Czytalam na stronach ZUSu i zglupialam teraz zupelnie.

    W przypadku gdy masz pracowników
    RSA kod 311
    RCA 051000 i podstawy 0,00
    DRA 0,00

    Gdy składasz tylko DRA, wg mnie RSA się nie składa, podstawę dajesz
    0,00 i kropka.

  • 3. Data: 2009-01-15 10:45:43
    Od: h...@n...pl

    tak mam pracowników. Przy zdrowotnym tez 0,00?