  • 1. Data: 2006-11-17 15:24:44
    Temat: jak zaksięgować przejazd płatną autostradą?
    Od: bsado <b...@g...pl>

    Witam
    Jak w tytule - czy do paragonu (faktur na bramkach nie wystawiają) za
    przejazd płatnym odcinkiem autostrady mam wystawić dowód wewn. tak jak
    np. dla paragonu z parkometru?
    pozdr
    bsado

  • 2. Data: 2006-11-17 17:29:30
    Temat: Re: jak zaksięgować przejazd płatną autostradą?
    Od: "As" <j...@o...pl>

    Użytkownik "bsado" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak w tytule - czy do paragonu (faktur na bramkach nie wystawiają) za
    > przejazd płatnym odcinkiem autostrady mam wystawić dowód wewn. tak jak

    Mozna i tak, a mozna od razu kwitek do KPIR wpisac

  • 3. Data: 2006-11-17 20:57:52
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    bsado wrote:
    > Witam
    > Jak w tytule - czy do paragonu (faktur na bramkach nie wystawiają)

    Owszem wystawiają:

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25.05.2005 r. w sprawie zwrotu
    podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania
    faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których
    nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług
    § 20. Za fakturę uznaje się również:

    (...)

    4) dowody zapłaty za przejazdy autostradami płatnymi, jeżeli zawierają
    następujące dane:

    a) nazwę i numer identyfikacji podatkowej sprzedawcy,

    b) numer kolejny i datę wystawienia,

    c) nazwę autostrady, za przejazd którą pobierana jest opłata,

    d) kwotę należności wraz z podatkiem,

    e) kwotę podatku;