  • 1. Data: 2006-11-17 09:30:52
    Temat: akcja
    Od: "As" <j...@o...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061117/p
    rawo/prawo_a_6.html

    Moze to kogos zainteresuje. Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2006-11-17 09:41:58
    Temat: Re: akcja
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Dzieki!!!Juzem sie zapisala :)

  • 3. Data: 2006-11-17 19:10:13
    Od: "Wiech" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "As" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061117/p
    rawo/prawo_a_6.html

    > Moze to kogos zainteresuje. Pozdrawiam :)

    ciekawa akcja, tylko dziwi mnie, że tylko w Białymstoku zatrudniają
    niepełnosprawnych, w tylko Szczecinie chorują i rodzą dzieci, a
    w Opolu zatrudniają obcokrajowców....

  • 4. Data: 2006-11-17 19:17:40
    Od: "As" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Wiech" <w...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ejl1fh$c5m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > ciekawa akcja, tylko dziwi mnie, że tylko w Białymstoku zatrudniają
    > niepełnosprawnych, w tylko Szczecinie chorują i rodzą dzieci, a

    Akcja dla chcacych podrozowac :) - nudne byloby gdyby wszyscy mieli dawac
    ten sam jeden temat ;)

  • 5. Data: 2006-11-19 20:59:55
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    >ciekawa akcja, tylko dziwi mnie, że tylko w Białymstoku zatrudniają
    > niepełnosprawnych, w tylko Szczecinie chorują i rodzą dzieci, a
    > w Opolu zatrudniają obcokrajowców....

    No, a u nas ludzie przede wszystkim "robia najczestsze bledy"! Na spotkaniu
    bedzie dziennikarz Rzeczpospolitej, mozna zapytac :)

  • 6. Data: 2006-11-19 21:46:02
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-11-2006 o 21:59:55 Doktorynka <b...@a...pl> napisał(a):

    > No, a u nas ludzie przede wszystkim "robia najczestsze bledy"! Na
    > spotkaniu
    > bedzie dziennikarz Rzeczpospolitej, mozna zapytac :)

    To tak jak u nas ;)
    Do tych najczęstszych błędów zalicza się wpisywanie dowodu osobistego
    w miejscu do tego przeznaconym - system nie przyjmuje tak zaawansowanych
    danych...

  • 7. Data: 2006-11-20 09:21:00
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    T napisal:

    > To tak jak u nas ;)
    > Do tych najczęstszych błędów zalicza się wpisywanie dowodu osobistego
    > w miejscu do tego przeznaconym - system nie przyjmuje tak zaawansowanych
    > danych...

    Wrocek sie klania, czyzbys wybieral(a) sie na szkolenie we wtorek?

  • 8. Data: 2006-11-20 09:29:16
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 20-11-2006 o 10:21:00 Doktorynka <b...@a...pl> napisał(a):

    > Wrocek sie klania, czyzbys wybieral(a) sie na szkolenie we wtorek?

    Nie, IMHO szkoda czasu ale jesli idziesz to napisz potem co ciekawego -
    moze sie myle :)

    pozdrawiam