  • 1. Data: 2002-08-02 19:23:25
    Temat: jak założyć firmę,
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    wiem, że to już było milion razy, ale ja jestem dziewicą w tym temacie,
    szczegółowo, jestem zameldowana w Pile, działalność chcę prowadzić w
    Poznaniu, jakie płacę podatki i gdzie. Jestem zatrudniona, działalność to
    dodatkowy pieniądz na waciki (np.). Co się dzieje, gdy mnie zwolnią i nie
    będę już miała opłacanego ZUS, co z innymi duperelami (zdrowotne, fundusz
    pracy ??????)
    czekam na sensowne odpowiedzi,
    Sławka

  • 2. Data: 2002-08-03 17:05:13
    Temat: Re: jak założyć firmę,
    Od: "Iwona" <i...@...v.pl.nospam>

    Użytkownik "a" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będę już miała opłacanego ZUS, co z innymi duperelami (zdrowotne, fundusz

    PIT-5 placisz w miejscu zameldowania (Pila)jesli jestes vatowcem to vat w
    miejscu zarejestrowania firmy (Poznan) Jezeli jestes zatrudniona na etat
    placisz tylko ubezpieczenie zdrowotne. Natomiast gdy Cie zwolnia placisz
    caly ZUS od dzialalnosci gosp., czyli emerytalne rentowe wypadkowe,
    zdrowotne i fundusz pracy.

    Pozdrawiam

    Iwona

  • 3. Data: 2002-08-03 17:13:32
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    dzieki serdeczne, gdzie szukac dokladnych "krok po kroku" ? jakis dobry
    adresik?

  • 4. Data: 2002-08-04 00:32:41
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Iwona" <i...@...v.pl.nospam> napisał w wiadomości

    > PIT-5 placisz w miejscu zameldowania (Pila)

    Błąd!!!! PIT-5 w miejscu ZAMIESZKANIA!!! Czyli też Poznań.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2002-08-06 19:32:09
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...com:

    > Błąd!!!! PIT-5 w miejscu ZAMIESZKANIA!!! Czyli też Poznań.

    OK, ale ja nie doczytałem gdzie jest miejsce zamieszkania :)))
    Natomiast rzeczywiście PIt-5 w m,iejscu zamieszkania!!!

    VAt jeżeli będzie tylko jedno miejsce prowadzenia DG to w Poznaniu wg.
    miejsca prowadzenia działalności.
    Powodzenia

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson