  • 1. Data: 2002-08-02 20:00:54
    Temat: Re: Zaplaty za faktury a VAT
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aief3o$mtk$1@news.tpi.pl...
    > Czesc!
    > Dostalem wezwanie do US. Chca obejrzec moje faktury zakupu za jeden
    miesiac
    > oraz... dowody płatności. To ostatnie zbiło mnie troche z pantałyku - czy
    > faktura musi być zapłacona aby była odliczona??? Nie były to zakupy ani od
    > rolników ani od ZPChr, ale jedna faktura "wisi".
    > Czy fakt zapłacenia / niezapłacenia faktury ma wpływa na podatek VAT?
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    Nie zgadzam się z takim stwierdzeniem tak do końca. Są sytuacje, że faktura
    musi być opłacona. Proponuję zajrzeć do Ustawy o podatku VAT.

  • 2. Data: 2002-08-03 01:12:12
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zgadzam się z takim stwierdzeniem tak do końca. Są sytuacje, że
    faktura
    > musi być opłacona. Proponuję zajrzeć do Ustawy o podatku VAT.

    Czy byłbys tak uprzejmy i wskazał mi odpowiedni artykuł? Ja niestety nic nie
    znalazłem (poza rolnikami, łowiectwem i rybołóstwem).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-08-03 08:21:45
    Od: "moskita" <m...@p...onet.pl>

    > Czy byłbys tak uprzejmy i wskazał mi odpowiedni artykuł? Ja niestety nic
    nie
    > znalazłem (poza rolnikami, łowiectwem i rybołóstwem).

    Konkretnych art. nie znam ale.... jeśli ubiegasz się o zwrot VAT na rachunek
    bankowy w skróconym terminie to oczywiście musisz mieć wszystkie FV
    zapłacone!
    (znowelizowana ustawa o VAT z bodajże marca tego roku)

    zdrowia
    moskita

  • 4. Data: 2002-08-05 08:19:16
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "moskita" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapłacone!
    > (znowelizowana ustawa o VAT z bodajże marca tego roku)

    Dzięki. Przezornie nigdy nie ubiegam się o żadne zwroty ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab