  • 1. Data: 2003-07-15 20:43:20
    Temat: jaka stawka vat?
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    Jestem podwykonawcą firmy budującej drogę. Moje usługi polegają na wywożeniu
    ziemi i powrotnym przywożeniu piachu i żwiru, przy okazji niweluję również
    teren przy pomocy ładowarki. Czy muszę swoją usługę rozbić na transport i na
    budowę drogi czy też wszystko mogę potraktować jako budowa drogi ze stawką
    7%?

    pozdrav
    eva

  • 2. Data: 2003-07-16 06:33:24
    Temat: Re: jaka stawka vat?
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Użytkownik "eva" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > budowę drogi czy też wszystko mogę potraktować jako budowa drogi ze stawką

    Raczej należało by rozbić te usługi na fakturze.
    (Jak firma transportowa dostarczyła mi piach na budowę to na fakturze miałem
    oddzielnie piach (7%) oddzielnie transport (22%), wiem,że mój US właśnie
    taki sposób preferuje)
    Pozdr.
    Z.C.