  • 1. Data: 2003-07-15 19:59:27
    Temat: Świadczenie urlopowe
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl>

    Czy ktoś słyszał, że w tym roku nie trzeba wypłacać świadczenia urlopowego
    pracownikom???
    Mam cichą nadzieję, że ktoś to potwierdzi.

    Pozdrawiam
    MonikaM

  • 2. Data: 2003-07-15 20:09:10
    Temat: Re: Świadczenie urlopowe
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bf1mjb$qa2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy ktoś słyszał, że w tym roku nie trzeba wypłacać świadczenia urlopowego
    > pracownikom???
    > Mam cichą nadzieję, że ktoś to potwierdzi.
    -----------------------------
    Owszem słyszałam nie dawno chyba była dyskusja na grupie .Ale moze ktoś inny
    przyblizy temat ja raczej nie próbuje bo coś pomotam i bicie gotowe .Ale
    spróbuj w archiwum to napewno coś znajdziesz.
    Pozdrwiam Wioal

  • 3. Data: 2003-07-15 20:53:48
    Od: c...@r...com (ChrisS)

  • 4. Data: 2003-07-15 22:22:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Jul 2003, Wioletta Pikorska wrote:

    >+ Użytkownik "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl>
    [...]
> [...]
    >+ przyblizy temat ja raczej nie próbuje bo coś pomotam i bicie gotowe

    Ja też się boję :)

    >+ .Ale
    >+ spróbuj w archiwum to napewno coś znajdziesz.

    ...na wypadek braku pomysłu zapodam przykład:

    http://groups.google.com/groups?as_q=%B6wiadczenie+O
    R+%B6wiadczenia+urlopowe+OR+urlopowegp&num=100&as_sc
    oring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&scoring=r&btnG
    =Szukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=*.p
    odatki&as_usubject=&as_uauthors=&as_umsgid=&lr=&as_q
    dr=&as_drrb=b&as_miny=2003&as_minm=1&as_mind=1&as_ma
    xy=2003&as_maxm=7&as_maxd=15

    pozdrowienia, Gotfryd