  • 1. Data: 2005-03-15 12:13:11
    Temat: jaki pit?
    Od: "SkiLo" <s...@7...pl>

    Witam
    Podobno trzeba zlozyc jkais pit, jezeli sie zgubilo dowod. Mozecie mi
    powiedziec jaki to jest numer? a jezeli jeszcze napisalibyscie z jakiej
    strony moge go sciagnac to bylbym uradowany.
    THX

  • 2. Data: 2005-03-15 12:27:16
    Temat: Re: jaki pit?
    Od: "Matijaz" <m...@k...org>

    Użytkownik "SkiLo" <s...@7...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedziec jaki to jest numer? a jezeli jeszcze napisalibyscie z jakiej
    > strony moge go sciagnac to bylbym uradowany.

    Chyba chodzi ci o NIP1 dla osób fizycznych i NIP3 dla DG. Tylko sprawdz
    sobie dokladnie, bo nie wiem czy nie pokrecilem numerow.

    Pozdro
    Matijaz

  • 3. Data: 2005-03-15 14:43:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Matijaz wrote:

    > Chyba chodzi ci o NIP1 dla osób fizycznych i NIP3 dla DG. Tylko sprawdz
    > sobie dokladnie, bo nie wiem czy nie pokrecilem numerow.

    chyba odwrotnie.

    Składa się NIP-3(os.fiz) zaznaczając że jest to zgłoszenie
    akutalizacyjne i wpisując nowy numer dowodu osobistego.

    formularz można sobie ściągnąć z www.pity.pl

  • 4. Data: 2005-03-16 12:47:53
    Od: "SkiLo" <s...@7...pl>

    > chyba odwrotnie.
    >

    > Składa się NIP-3(os.fiz) zaznaczając że jest to zgłoszenie akutalizacyjne
    > i wpisując nowy numer dowodu osobistego.
    >
    > formularz można sobie ściągnąć z www.pity.pl

    wielkie dzieki !