  • 1. Data: 2005-03-15 12:00:23
    Temat: opłata w b. rachunkowym - ryczałt
    Od: "Dawid" <s...@c...pl>

    Witam!

    Prowadze dzialalnosc jednoosobowa i jestem na ryczałcie (ewidencja przychodow)

    W biurze rachunkowym place 150 zl miesiecznie (faktury, zus, rozliczenia,
    deklaracje, podatki itd)

    faktur miesiecznie mam kilkadziesiat

    firme prowadze w malym miescie (25 tys)

    czy 150 zl to duzo czy malo??

  • 2. Data: 2005-03-15 13:36:20
    Temat: Re: opłata w b. rachunkowym - ryczałt
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dawid,

> [...]
    > W biurze rachunkowym place 150 zl miesiecznie (faktury, zus, rozliczenia,

    Bardzo mało.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl